Thursday, 26 April 2012

Assalamualaikum CINTA....

apa habak?? mekeme2 sume nie sihat ke tok? hehe alamak tersasul cakap loghat Perak lah plak. Hmm tapi tak mengapa. Kan org berkata Belum cuba, Belum tahu. Tak salah law kita nak memahami adat dan budaya sesuatu negeri itu dengan lebih mendalam walaupun kita bukan daripada negeri tersebut. Memupuk rasa cinta pada negeri samalah seperti memupuk rasa cinta pada orang lain. Cuma bezanya orang lain yg kita cintai tu boleh dipegang, disentuh, dibelai, dimanja, dilihat dan banyak 'di' lagilah. Kalau huraikan kat sini mungkin sampai tahun 2020 PON XKAN HABIS SAYA MEMBEBEL.Hahaha... ye memang CINTA ni semua orang tahu kan? Semua orang pernah bercinta dan telah rasa hebatnya cinta dan peritnya cinta. Budak umo 12 tahun pun dah pandai bercinta taw...Jadi pada  post yang mula2 nie saya tak nak lah cakap banyak sangat. Nanti orang bosan lak So, see you later. Cau betha!!

No comments:

Post a Comment